wili

Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Vi har blivit Buzzadorer!!!

Av Wilda - 6 februari 2012 14:15

Mamma och Jag har blivit :er!!!!!!


Vet ni vad det är?????? Man går med helt gratis och blir erbjuden att testa massa olika roliga saker- det enda man behöver göra är att informera sina nära och kära om vad det innebär att vara Buzzador och prata för den produkt man testar!!!!


Låter det kul och ni vill testa gå in på deras hemsida..... kolla länken under mina länkar till höger!!!!


Vill ni gå med får ni gärna meddela att det är Wili 2011 som tipsat er!!!!


Härom dagen kom det då äntligen ett paket!!!! Jag var inte sen med att hjälpa!!!


    

- Hmmmmm, undrar vad det kan vara för spännande här då???!!!!!!!


  

Detta paketet var till mig!!!!

Nestle Mild Fullkornsvälling......Wowsi, här ska det smaskas, fram med flaskan och skaka på Morsan!!!


                          Det är ju super bra att vara Buzzador!!!!


                                             


Vi kommer att rapportera hur det går....... fortsättning följer.............


  

- Inte nog med välling i stora lass, man kan kioska på Buzz-lådan me'...........


                                               


     

 
 
Ingen bild

Elvira

8 februari 2012 15:24

Vet du vad!? Min mamma glömde gröten och provsmaksvällingen hos er. Hon brukar ofta glömma något!

Wilda

16 februari 2012 13:17

Vi vet, men inget toppar toppen på badhuset!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilda - 12 mars 2012 08:03

Hej allihopa! Jag har inte glömt bort er, men mamma och jag har fullt upp med att uppdatera hemsidan! Gå in och slå en kik! www.lindafoto.com Jag växer jättemycket och lär mig fler och fler saker. När vi har tid över ska vi försöka hinna m...

Av Wilda - 19 februari 2012 13:15


Alltså det här med att resa sig är mega skoj, varenda morgon står jag rak som en fura när Mamma eller Pappa kommer och ska ta upp mig!      Dom är jätteglad över detta, för det skonar deras ryggar!!!   Men ibland blir det lite mutter efter...

Av Wilda - 18 februari 2012 13:00


Snön har ju kommit till Skåne för nån dag sen, Mamma drog med mig ut i trädgården så jag skulle få uppleva det vita guldet!!!      - Oga oga lite kämpigt med alla kläder, lajbans... kom Mammi vi gör snöänglar!!   - Drop down och börja veva...

Av Wilda - 17 februari 2012 13:00


Jag växer och frodas, nu har jag lärt mig att dra mig upp till stående.....      Lättast är att komma upp, neråt är lite knivigare, ibland vågar jag inte riktigt utan står så länge att benen själv viker sig!   Men blöjan är en livsviktig ai...

Av Wilda - 16 februari 2012 13:00

Nu har Mamma och jag delat ut dom första smakproverna på Nestle Fullkornsvälling från 6 månader.      Första försökskaninerna var Ida och Elvira......        - Hmmmm, detta verkar ju spännande, hur funkar det? Någon som vet eller?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards