wili

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Nu ska vi sjunga!

Av Wilda - 15 januari 2012 06:45

Vi har inte varit på Öppna Förskolan sen i december på deras sångstunder, så i onsdags var det dags att ta ton.


 


Vi sjöng och hade roligt och efteråt rullade vi hem till mig och käkade lunch och tjejerna fick leka på mitt rum.


  


                                                Elvira, Jag & Ida


  

- Visst har vi skoj Kompis! Jag tycker det är jättemysigt att ni är här och leker!


  

- Så Ida! Slut på myset, hit med mina leksaker, nu ska jag ha den..........


- In your dreams Wilda, ta den om du kan!


  

Sen gick dom hem......................................


 
 
Ingen bild

elvira

16 januari 2012 16:27

skönt att jag fick ha elefanten i fred=)

Wilda

20 januari 2012 07:45

Ja trots att du dängde den i skallen på mig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilda - 12 mars 2012 08:03

Hej allihopa! Jag har inte glömt bort er, men mamma och jag har fullt upp med att uppdatera hemsidan! Gå in och slå en kik! www.lindafoto.com Jag växer jättemycket och lär mig fler och fler saker. När vi har tid över ska vi försöka hinna m...

Av Wilda - 19 februari 2012 13:15


Alltså det här med att resa sig är mega skoj, varenda morgon står jag rak som en fura när Mamma eller Pappa kommer och ska ta upp mig!      Dom är jätteglad över detta, för det skonar deras ryggar!!!   Men ibland blir det lite mutter efter...

Av Wilda - 18 februari 2012 13:00


Snön har ju kommit till Skåne för nån dag sen, Mamma drog med mig ut i trädgården så jag skulle få uppleva det vita guldet!!!      - Oga oga lite kämpigt med alla kläder, lajbans... kom Mammi vi gör snöänglar!!   - Drop down och börja veva...

Av Wilda - 17 februari 2012 13:00


Jag växer och frodas, nu har jag lärt mig att dra mig upp till stående.....      Lättast är att komma upp, neråt är lite knivigare, ibland vågar jag inte riktigt utan står så länge att benen själv viker sig!   Men blöjan är en livsviktig ai...

Av Wilda - 16 februari 2012 13:00

Nu har Mamma och jag delat ut dom första smakproverna på Nestle Fullkornsvälling från 6 månader.      Första försökskaninerna var Ida och Elvira......        - Hmmmm, detta verkar ju spännande, hur funkar det? Någon som vet eller?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards