wili

Alla inlägg under oktober 2011

Av Wilda - 31 oktober 2011 06:15

 


Trevlig Halloween till alla!!!

Av Wilda - 30 oktober 2011 23:00

Igår var vi bjudna hem till Familjen Ring.....dom har 2 ½ cats.


  


Här har vi en rackartuss som la beslag på stolen som var paxad till mig (den katten ska jag nog allt ta hand om vid ett annat tillfälle)


  


-Tjena ½:an, kom ska du få en liten klapp  he he he.....(får jag tag släpper jag aldrig)


Men helt plötsligt kom den stora katten fram och fullständigt piskade ½:an i bästa catfighten ever..... jag behövde inte lyfta ett finger....bara enjoya showen!!!


  


Näää det är inte fejk, det gick så snabbt att det blev fartränder i parketten!!!


  


Snacka om underläge!!!! Who's the champion?????????


  


Joel hade en super rolig leksak som snurrade och blinkade som kattsingen!!!


Man blev helt knasig i bollen!!!


 



Av Wilda - 30 oktober 2011 09:00

Har hittat något som är jätteroligt att göra.....


  

Man tar en tidning, letar upp en annons man tycker är intressant, sen rycker man ur den med våldsam kraft och VIPS så har man en artikel att fördjupa sig i!!!


  


Mmmmmmm recept på kladdkaka! Pyttsan heller, smakar mest som gammal skog!!


     


Ja, där fanns en hel hop med lärorika artiklar i dagens Allehanda!


  


Skräpat ner????? WHO? ME?    Nooooot!!!!!!! Jag utbildar mig.............

Av Wilda - 30 oktober 2011 05:49

Idag ska man tydligen ställa om klockan. Morsan hade inte koll på detta så jag lurade henne på 1 timme!!!


Fick mat redan klockan 4 imorse hi hihi  hi hi


Nu har hon varit uppe sen dess!!!! Och vi som kom hem sent igår.....


    


Av Wilda - 29 oktober 2011 08:02


 

Av Wilda - 28 oktober 2011 06:20

Om ni undrar varför vissa bilder inte syns- uppdateringar!! Håll ut, dom dyker nog upp!

Eller så är dom lost i cyberrymden.....


  


Undrar vad jag ska göra idag? Det blir nog mest att chilla.....pilla och trilla.... klänga på Mamma som en Gorilla, inte illa!!!


Vad ska mina kära bloggläsare hitta på, skriv en kommentar vet jag!!!


 

Av Wilda - 27 oktober 2011 17:30

Idag skulle tjejligan (jag, Ida & Elvira) gå på jakt efter en lekplats som hade babygungor.


Vi utgick från mitt hus och traskade upp till Västervång, lekplatsen vid Knastvägen- inga babygungor.....


Det var bara att dirigera vidare draghästarna (mammorna då). Vi gick ända bort till Östervångsparken- ding ding ding JACKPOT!!!!


  


Här fanns det EN babygunga och en massa roliga lekställningar till när vi blivit större!!!


        


När vi väl var framme var där 2 John Blundare som inte rörde på ögonlocken, tur för mig, jag fick ha gungan för mig själv!!!


      

Första gången jag gungade, och absolut inte sista!!!!!! STÖRTKUL!!!!


Sen styrde vi vagnarna hem till mig och lekte på golvet. Alla kan sitta, duktiga töser!


 










  



Av Wilda - 24 oktober 2011 07:15

Igår var vi en runda hos Farmor & Farfar. Jag skulle sätta Kaninen på plats och slog följe med Gargamel.


  


Det började fin-fint, vi jagade Kaninen runt hela huset, upp i soffor, bakom kylskåp, uppför väggarna, jag tror tom att han hängde i takkronan oxå!!!

Men till slut bänkade han sig bakom soffan.


  


- Komsi, komsi Garnbollen...... det är lugnt nu (he he he)


Men, näää vad nu, jag sattes i barnstolen och hade inte en chans att komma ner i golvhöjd.......


Då.......


   


- Bryt ihop Kaninen, så fort jag kommer ner blir det slarvsylta!!!! Gaaaaaaaaa......  


  


- Jag säger bara VÅGA! Våga hoppa upp i den, jag går upp i limmningen då alltså...


(SKUTT)


  

- Kom inte och säg att jag varnade dig...nu blir det åka av........


 




Ovido - Quiz & Flashcards