wili

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Wilda tävlar- massor

Av Wilda - 3 november 2011 10:59

Idag har jag hittat en tävling som jag planerar att kamma hem. Jag ska vinna en super duper söt tavla till mitt rum. Nu vill jag att alla mina bloggläsare håller tummarna för mig!!!




Klicka på bilden så kommer ni till tävlingen!


  



Mamma och jag var på Maxi imorse och där hade dom oxå tävling..... skriv ditt namn på kvittot och lämna in.... om vi vinner har Mamma lovat att jag ska få beundra och bli buren av en ny tröja som hon spanat på, yeah yeah yeah!!!!


 


Hittade en contest till, alltså den här, den här med lite smör undertill, yausa!!!


  


MÅSTE HA...MÅSTE HA.... SKA HA...VILL HA...RÖD (eller mamma vill jag ska ha)

Vadå att jag är för liten, hrrmmmfff, det kanske finns säkerhetsbälte som tillval!!!


“Jag är med och tävlar hos En Mölnbobos Liv om en Wigglekart från Wigglekart.se. Tävlingen är öppen för alla även de utan blogg. Tävlingen avslutas 11 november 2011″


Klicka på bilden så kommer ni till tävlingen!


                               Ännu en till- jag kör så det ryker!!!


                                 




 
 
Ingen bild

Thezz

3 november 2011 15:42

Den där bilden på trädet!!!! WOW!!! Villll haaaaa :P

Wilda

4 november 2011 15:12

Ja gammla träd blir nästan vackrast!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilda - 12 mars 2012 08:03

Hej allihopa! Jag har inte glömt bort er, men mamma och jag har fullt upp med att uppdatera hemsidan! Gå in och slå en kik! www.lindafoto.com Jag växer jättemycket och lär mig fler och fler saker. När vi har tid över ska vi försöka hinna m...

Av Wilda - 19 februari 2012 13:15


Alltså det här med att resa sig är mega skoj, varenda morgon står jag rak som en fura när Mamma eller Pappa kommer och ska ta upp mig!      Dom är jätteglad över detta, för det skonar deras ryggar!!!   Men ibland blir det lite mutter efter...

Av Wilda - 18 februari 2012 13:00


Snön har ju kommit till Skåne för nån dag sen, Mamma drog med mig ut i trädgården så jag skulle få uppleva det vita guldet!!!      - Oga oga lite kämpigt med alla kläder, lajbans... kom Mammi vi gör snöänglar!!   - Drop down och börja veva...

Av Wilda - 17 februari 2012 13:00


Jag växer och frodas, nu har jag lärt mig att dra mig upp till stående.....      Lättast är att komma upp, neråt är lite knivigare, ibland vågar jag inte riktigt utan står så länge att benen själv viker sig!   Men blöjan är en livsviktig ai...

Av Wilda - 16 februari 2012 13:00

Nu har Mamma och jag delat ut dom första smakproverna på Nestle Fullkornsvälling från 6 månader.      Första försökskaninerna var Ida och Elvira......        - Hmmmm, detta verkar ju spännande, hur funkar det? Någon som vet eller?   ...

Ovido - Quiz & Flashcards