wili

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Wilda - 7 januari 2012 15:00

Igår var det ett strååååålande vackert kallt väder med skinande sol. Hela familjen tog en promenad och vi gick och gick....... till slut hamnade vi i Venedig!


  Eller????!!!!!


Nja kanske inte men Ankornas Venedig i allafall!!!! Det har ju regnat en hel del.....


    Här snackar vi upp-till-kanten-vatten alltså!!!


  Mamma & Jag


Vi körde ett varv runt Flaningen och hälsade på Gunde!


     Vacker!

Av Wilda - 7 januari 2012 09:39

NY TÄVLING!!!!! Vi Föräldrar söker en omslags bebis!!! Jag ska vinna! Eller målet är topp 20!!!!!


Hjälp mig att vinna och gå in och rösta!


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-2805


Jag har bild nummer 2805, så det är en del konkurrens!!!!!


 

Av Wilda - 7 januari 2012 07:00

I mellandagarna var Ida och jag på stan, vanliga stoppet på MC som vanligt..... jag lärde Ida sugrörsleken.....


  - Man tar ett sugrör.


- Lugn Ida, dom är gratis, jag lovar, sen jonglerar man med dom så här och skriker för kung och fosterland!!!!


  

- Ööööh, glömde säga, akta ögonen (amatör) skrik högre Ida!!!!


  

- Du damen som tittar snett, har du några invändningar eller???? Vi leker här....


- Sugrörsleken..... om du undrar.............

Ovido - Quiz & Flashcards