wili

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Wilda - 3 oktober 2011 07:15

I lördags ville jag inte upp 04,30 som vanligt, låg och drog mig till 05,03 istället, samma sak i söndags.


Mamma tycker detta är jätteskönt, får se hur länge jag ska fortsätta he he he he....


Fick även vara med Pappa på söndagsläsningen....


  

                      (ser ni vad han läser? om kamminer så klart, vad annars!)

Och idag, tam tam tam.... sov ända tills 05,26!!!!!


Plus att jag sovit utan napp HELA NATTEN!!!

 


I'm a big girl now..........


Sen ville jag berätta att Mamma fick en fästing, troligtvis efter vår skogsutflykt.


Jag sa till henne att inte ränna runt i skogen som värsta trollet! 


   


Lyssnade hon? Nope- får skylla sig själv!

  


  Så här stor var den i Mammas värld.........


Men enligt Pappa (i verkligheten då) var den så här:


 


Mamma är i alla fall väldigt smart... när jag kom till världen köpte hon en fästingplockare:


  

Det borde alla ha, finns på Apoteket, fästingen åker ut som en champangekork!

Ovido - Quiz & Flashcards