wili

Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Wilda - 19 oktober 2011 05:15

Igår såg jag en tjej som cyklade omkring på gatan och la lappar i alla dom där lådorna som står framför alla hus i gatan.... vad snällt....undrar om hon ritat dom själv?


 


Jag tyckte det var jätte spännande och släppte inte henne med blicken....


Idag var det ännu bättre, det kom en mega bil på vår gata....


  


Ut hoppade en stor karl och gick och samlade ihop alla gröna tunnor som husen har, sen skulle lastbilen äta upp dom, men ångrade sig och spottade ut dom, då fick den stora karlen gå och ställa tillbaks dom igen...hmmmm....


  

Han fick syn på mig i fönstret och sken upp i ett glatt leende och vinkade till mig! Ååååh vilken trevlig filur!


 


Har fått veta att min Farfar faktiskt oxå kör en sån stor cool bil, men ska tydligen bara göra det en vecka till, har något med pension att göra,typiskt.....


....men ett ärevarv innan han lämnar in stämpelkortet kan man väl be om....... sista tömmningen hos Wilda liksom, kan det bli ett bättre avslut!!!!

  


Tjingeling!!!!!!!!!!




Ovido - Quiz & Flashcards