wili

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Wilda - 16 oktober 2011 05:45

Vi har haft Linda "Lapp" & Alina på besök, Linda kommer från Luuulleeeeeeee som dom säger.....snackar döj sköj!


 


Alina (4 månader äldre än mig) hon lär mig massa nya spännande saker, hon visade hur man kryper, det ska jag nog få kläm på....... äta mosad banan, skrika mega decibell högt!!!


 


Jag tog med dom på en runda till ankorna:


Vi hade det verkligen mysigt ända tills......


    


Alltså han ska alltid sabba, nu får det vara nog!!! Jag tänkte att "Lappen" kanske kunde skrämma iväg honom med sin roliga dialekt, det språket blir han nog skraj för!


  

Men icke, den som blev räddast var "Lappis" och susade iväg som en oljad ål.......


- Här vill vi inte va, den där Gunde är ju läskig!!!


Och så alla barn fick Svanen ett namn.....


    

- My name is Svan, Gunde Svan  he he he

Ovido - Quiz & Flashcards