wili

Alla inlägg den 4 oktober 2011

Av Wilda - 4 oktober 2011 07:12

Jag berättade för Pappa om svanen som attackerade oss häromdagen. Han lovade att följa med på en runda.


Med en skakande blöja närmade vi oss sjön, jag darrade som ett asplöv i vagnen. Svanen måste sett oss på direkten!


  


Den fullständigt flög upp ur sjön och började köra sina moves......


- Pappa Pappa... gör något....vad som helst..... kör en:


-Haaaayyy yyyyaaaa på den, så här:


  


Eller varför inte en flygande mara:


  


Eller bäst av allt en riktig: - WWWWoooaaaaaahhhhhhha!!!!


 


Men min Pappa han lyssnade inte.......


   


- VVVVvAAD gör du Farsan, detta var inte planen......1-0 till svanen.


    


Min Pappa får INTE följa med fler gånger, den svanen ska sättas på plats, därmed basta!!!!


Får höra runt på stan om nån kan hjälpa mig med The Swan!



Ovido - Quiz & Flashcards