wili

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Wilda - 19 augusti 2011 13:02

I onsdags hade alla mammorna från föräldragruppen träff här hemma i mitt lilla hus. Snacka om att Mammor kan babbla alltså.....


Vi bebisar bara go go ga ga ga ga go men dom gick på i 190 med förlossningssnack, hur ofta vi äter och bajsar- intressant & pinsamt- HALLÅ vi är faktiskt i samma rum!!!!

Vi vill väl inte veta era vanor (eller).


I alla fall, alla Mammorna verkade ha skoj så vi Bebbar bjuder på det!


Min Mamma skulle fota alla bebisar, sagt och gjort skickade hon ut alla i studion, vi skulle ligga i en cirkel på golvet.


Jag hamnade brevid en grabb som hette Sam, det hettade till runt kinderna, första killen jag träffat.

Han klappade mig på kinden-hjälp vad det pirrade till i magen!

Jag döööööööör, hoppas vi ska ses igen  hi hi hi hi hi

  

                  Är han inte snygg, en riktig liten goding!


Jag försöker spela svårflirtad och vänder bort blicken lite så där som jag tror man ska göra, funkar det?!!!! Jag tror det, det finns 3 andra jäntor i gruppen men han klappade bara på mig! Lyllo mig......


Av Wilda - 19 augusti 2011 07:17

Välkommen till Min blogg, 2:a dagen!


Jag tänkte slå på stort, dunder och brak, POMPA & STÅT jag ska inviga min blogg. Jag tänker en riktig fest, fram med kaniner, fulla flaskor med NAN, blöjor som aldrig behövs bytas, nappar som aldrig åker ut!!!!


Imorgon smäller det, jag kör paraden här på min gata där jag bor. Jag ska rida fram på en vit Falabellahäst (världens minsta, mankhöjd 78 cm!!!!!) som sadel snörar jag fast en Dumbo stol med hjälp av remmen från min skötväska.

Som hjälm kör jag en kastrull.......


     


Det ska bli coolt, får annonsera i Trelleborgs Allehanda så det blir en riktig folkfest!!!


Nu något annat......... som bebis till en Fotograf Mamma får man vara med om mycket mannekängande, kan ibland känna mig lite paparazzi förföljd i mitt eget hem, give me a break Mommy!!!


Fast jag måste erkänna- I like it a lot, syns det!!!


         


                 Här ligger jag och mamma och myser på golvet.........

              


Igår morse kom Mormor förbi med en ny bitring- BÄSTA EVER!!!!


         

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards