wili

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Wilda - 30 augusti 2011 18:30

Idag var det dags att få valkarna masserade! Mamma och jag tog Gröna Pilen (min vagn då alltså) och slog följe med Linda & Ida till Öppna förskolan.


Där fick alla Mammorna lära sig att massera sina bebisar.


 


Det var supermysigt att få dom omtalade valkarna knådade!


Men efter en härlig stund och jag var på topp och skulle få rulla hem igen, då kommer min älskade Sam (skulle gå kursen efter oss) För er som inte vet är Sam MIN pojkvän.


  Alltså jag blev så glad att kinderna höll på att vika sig runt öronen, men........men...................VA!!! Vem har han med sig? VA, VAD ÄR DET FRÅGAN OM??????

Han har en brud med sig, vem är hon, var kom hon från?


Jag blängde allt vad jag kunde, psykade henne, hon glodde snett på mig, det var värsta catfighten på gång...


   


Mmmmmmmmmjuuaaaaaaa  mjjjjjjjjjaaaaaaaa rreaaeeeerr..


Tur för jäntan att hon hade sin Mamma med sig annars hade det varit You & Me outside, now.............


Men våra Mammor tyckte att det var bäst att vi bröt så vi fick rulla hem.....


Som tur var följde Ida med mig hem som moraliskt stöd, jag behövde prata ut om mina känslor, woman to woman. Mamma tog fram special Nan Guld som man får när man känner sig lite vissen. Den delade vi.....

  - Tror du Sam gillar mig än? Ska jag maila eller ringa honom? Vad tror du han gör nu, är han med henne? Många frågor att gå igenom.....


Som tack för den låååånga pratstunden fich Ida prova min nya lära-gå-stol, hon älskade den!

Hon skulle direkt hem och vinka med lillfingert till sin Pappa! Ida vill oxå ha!!!!!!


  


                          Dagen slutade bra trots allt!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards