wili

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Wilda - 29 augusti 2011 15:00

Någon som såg ett streck som gick från väster ner till city idag? Inte? I så fall kan jag berätta att det var min mamma och jag!


I lördags var det nämligen dop för mig och Farmor & Farfar gav mig dop cash.....


Måndag morgon, jag hann inte mer än att svälja maten och halv rapa, förrän Mamma tryckte ner mig i vagnen och for ner till stan som värsta X2000 tåget, jag fick hålla i suffleten för att inte flyga ur!


    


Här skulle det shoppas grejor till mig för glatta livet, butikerna hade inte ens öppnat och Mamma hängde på porten- PINSAMT, lägg av Morsan, du är skämmig...


Men hon lyckades få ihop en massa saker till mig, lookie lookie:


  


Och bäst av allt, massa gröna löver kvar!!!! Pengar alltså...


Men efter den turen var jag helt knas i planeten...


  


                           ................................................. 

Av Wilda - 29 augusti 2011 07:15

Riiiing riiiiiiiiing............riiiiing


- Wilda här!


- Detta är från Michelinas Modellargentur, vi har sett bilder på dig och vill gärna signa dig till vårt stall!


-Go go go, wow! Jag är på!


  

- Strike a pose!!! Express yourself!!!


   

- Eller så här, hhaaayyyjjjjaaaa, Sports Illustrated nästa...


      


Gisele, Cindy, Tyra dra nåt gammalt över er, här kommer Wilda, tänk på att idag är ni druvor- imorgon russin!


   

-You better work, I'M A SUPERMODEL!


- Vi skulle kanske berätta att du kommer göra reklam för Michelins Bildäck, du och Michelin gubben kommer åka land och rike runt på bilhuvar.... ok? 


  

- Era lår valkar kommer göra succé, och vi kommer att öka försäljningen 110 % minst!


Klick


- Hallå, Wilda, hallå är du kvar?


  


- Vadå valkar på låren? Fsssst, dom vet inte vad dom snackar om, det ska ju vara lite och ta i, eller hur?

Ja ja vad är en bal på slottet?!!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards