wili

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Wilda - 28 augusti 2011 14:30

Kommer ni ihåg att min invigningsparad blev inställd???

Igår hade vi den,tror jag.... Inga hästar och kaniner dock...

Ingen parad heller för den delen men det kom en schysssst farbror som tvättade håret på mig!


   


Lite fattigt var det ändå, jag fick inget schampoo!!!

Men för att inte visa min besvikelse körde jag en segergest!!


 

Allltssssåååå kom igen när ni kan göra den uppochner, det kallar jag världsklass!!!!


 

 

Att springa med armarna ut är väl en baggis......

    

2 fingrar som pekar i luften, pssst fssst.... störtlöjligt..............


Som vanligt, alla vill ha en bit av kakan (mig då)

-Snälla tygla er människor, det finns lite Wilda för alla, ställ er på kö! En i taget, tack.

 

Mamma hade gjort en superfin tårta, förstod inte budskapet på den bara......

    

Hmmmmm, nja, vad ska en ärta på tårta vara bra för, nån som har en susning?!!!

Sen fick alla gästerna springa runt i trädgården på nån slags tipsrunda, ALLA frågorna handlade om MIG, SÅKLART!

Dom hade roliga lagnamn:

- Moas Pågar

- Dreamteam

- The Best

- Tuffa brudar i lyxförpackning

Och bäst av allt: - De Wilda (än en gång, i'm popular!!!)

  

Fick en massa fina presenter:

          

Men bäst av allt tyckte jag om min nya lära-gå-stol, jag fullständigt saglade ner den!

  

Kolla propellern, Wilda, Wilda, Världens bästa Wilda....

   

- Saglar, Jag, nehhheee, vet inte vad du snackar om.........


Här kommer en bild på min Familj, Jag, Mamma & Pappa.


  

Ska berätta om dom vid ett annat tillfälle, bloggen handlar ju faktiskt om mig!!!

                                                  

                                     Over & out.




 

  


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards