wili

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Wilda - 20 augusti 2011 23:30

UUUUUUääähhhh uuuu  uuuuuuu........u.............

Invigningsparaden är inställd, borta, gone, väck......blir inget.....

 


Varför, jo för Mamma & Pappa ska tydligen på kräftskiva, vad ska det vara bra för? Och det är utan barn, VA, VAD ÄR DET FRÅGAN OM?!!


Ska jag behöva jollra hemma själv eller......... uuuähhhh  hhhääääää...


Avboka fallabellahästen, stoppa ner kaninerna i trollerihatten, skramla med kastrullerna, här blir det ingenting av......ogga.... ogga.....


MEN- Känn ingen sorg för mig Trelleborg, fick nämligen precis veta att jag ska hem till Farmor & Farfar!!! Jiiippiiii.... dom har nämligen en kanin, kan det bli bättre???? Jag ser en ljusning!

  Nu hör det till saken att den här kaninen är alltid ute och skuttar runt på mattorna, men när jag ska komma åker den in i buren. Den har en tendens att hoppa upp i min babysitter.


Kaninen tycker inte om Wilda- Like I care! Jag ska till Farmor & Farfar och checka in The Rabbit som sitter i bur!!!!!!!!!



Av Wilda - 20 augusti 2011 10:28

                     Idag är det WILDAS DAG!


Jag har zuzzat sött inatt och kör ett härligt uppvak som synes på bilderna...

            Gooooodmooorning   Trellebooooorg!!!!!!!     

Idag blir det parad för att fira min nya blogg, men jag är sjuuuuukt nervo, jag rider ju främst!

Solen skiner, blåser lite kraftigt men det ska nog gå bra- håll i kjolarna kvinnor!!!!!!!

Allt ska bli så skojigt, jag har verkligen sett fram emot detta event. Jag ska ta på mig den finaste klänning jag har.

Kör ett inlägg ikväll med bilder, foto och teckningar hur fantastisk min dag blev- för fantastisk ska den bli....  

Nu är det dags för en liten lur, måste vara på topp ikväll!

       

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards