wili

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Wilda - 26 augusti 2011 12:44

Det är något som inte stämmer här hemma, jag tror Mamma har blivit lite galen.....


  

Hon har hängt upp alla stolar på bordet, vad är det frågan om? Hon har nog inte alla chipsen i påsen, hissen går inte ända upp, det lyser men ingen är hemma... behöver jag jollra mer.....

Här är lite mer mysko stuff:


        


Jag fattar ingenting!!!!!!!!!! Något är på G alltså!

Innan idag fick jag snällt åka med till ÖB och handla muggar och ljus.........


  


Det verkar som vi ska ha gäster, hon har till och med delat in dom i lag, men det där med lagindelningen har jag luskat ut!!


Men det finns nyfikna kusiner, 1 snokande faster, Mormor med spetsade öron och en listig Farmor som absolut inte ska läsa det här på min blogg, åhhhååå näääääää.........


Vi får ALLA vänta och se vad som är i görningen.....

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards