wili

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Wilda - 23 augusti 2011 15:30

Mådde ju inte så bra igår....... det är över nu.... tappat en del vätska under omständigheterna så jag har intagit en del flytande för att bygga upp vätskebalansen.


Jag har mest chillat idag, Mamma har hållt på med nåt fuffens i köket, luktar ljuvligt.... undrar vad hon pysslar med.


Det verkar som hon förbereder nåt.... kanske har det något att göra med en ny klänning som hänger i mitt rum.

Den är helt mysko, vit med rosa rosett och den är super låååång. Vad ska det vara bra för?????


Go go ga... vi får väl se om det händer nåt med det....


I förmiddags var det strålande solsken så Mamma packade ner mig i vagnen och så rullade det iväg till "Flaningen".


Framhjulen hinner inte ens nudda området förrän:


 


Jag har sagt det förr, och säger det igen:  - Det är inte lätt att vara bedårande, till och med ankorna får inte nog av mig!

Flaningen är ett område med 2 sjöar, massor av ankor, en del måsar, humlor & bin, promenad vänliga stigar..... skönt gung i vagnen, kittlar dööööds skönt i kistan! 


           

                 Går det mot höst?


  

Morsan klickar på, hur giter hon, det finns mycket viktigare uppgifter att ta itu med, tjecka in stadens lekplatser....


     Nja, dom där duger inte, får bli lekplatsletning en annan dag....


  

                                    Tack för idag!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards