wili

Alla inlägg den 1 september 2011

Av Wilda - 1 september 2011 16:00

Igår var jag hemma hos Min Morfar en runda, han kan man dra pennor med, fick han till att gå runt och bära mig i precis hela deras hus........ hi hi hi.....


Innan jag stack hem igen körde jag en fuling.....


  

Jag kan koden, larmade hela huset med rörelse detektor....


- FRRRREEEEEZZZZZZZEEEEE MORFAR!!!!!!!!


Sen kubbade jag hem...... he he he........... 

Av Wilda - 1 september 2011 15:45

Min Farmor, alltså jag snackar om min Farmor, klockan tickar men visarna rör sig inte...... Hon och Mormor måste vara släkt på nåt vis!


Hon är snäll och kommer ofta med blöjor till mig, men den här gången gick det för långt....


  UP & GO Blöjor......bla bla bluuuuu...


Jag har inte ens börjat krypa...   


Nu ska jag plötsligt springa som en tok!  

Svetten den lackar, vilken press det är på dagens Bebisar!!!

Fast eftersom Farmor oxå ligger ett steg fram i tiden gällande min utveckling får du med en lista på saker jag behöver:


Nr 1: En dator, sitter ju fortfarande och bloggar vid Morsans, Wilda vill ha EGEN...

  


Nr 2: Smink, i massor, här ska krigsmålas....

  


Nr 3: Skor- med höööööga klackar!!!!

  

Nr 4: Självklart en sportbil, den är viktigast, sätt fart med en avbetalningsplan Farmor, här ska rattas....

  


                         Du har 2 veckor på dig, shop shop!!!!






Ovido - Quiz & Flashcards