wili

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Wilda - 15 september 2011 09:45

Igår var det dags för 5 månaders vaccinationen....

 


Mamma hade förberett allt, och då menar jag ALLT...

(man kan nämligen få feber och bli gnällig efteråt, vem, jag, moi? inte möjligt..störtlöjligt!)


* jag fick ha pyjamas när vi gick dit, så jag skulle slippa dra kläder över huvudet

 


* nappflaskmatningen var noga planerad att passa i tid så jag skulle ätit 1 timme innan "the shot"

 


* Mamma åt lunch redan kl 10.20 Hon skulle tydligen vara "fit for fight" hon med.......


* stjärt-piller framlagda.....

 


Jodå, min Mamma hade tänkt och planerat allt minsann...


Och så anlände vi då till BVC... - Come on Sister Maritza, bring on the needle....

Jag var stentuff och halade fram bägge låren (där sätts sprutorna)........


- Tyvärr, idag har leveransen av vaccinet uteblivit. Det blir på fredag istället......


VAAAAAAAAAAAAAA, INGEN SPRUTA???!!!!!

Jag var beyond redo idag, Mamma med.....


Vi fick snällt traska hem igen, nu vet jag inte om jag kan ställa om,.... jag var super peppad, taggad, redo.....

Nu ska jag gå igenom det emotionella ännu en gång...

Alltså jag får spader.......Vad är det frågan om????!!!!


..................................................
..................................................
.


Ovido - Quiz & Flashcards