wili

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Wilda - 18 september 2011 16:00

           

?

Av Wilda - 18 september 2011 05:24

4 DAGAR KVAR....

Av Wilda - 18 september 2011 05:10

I fredags var det daxs, nu hade vaccinet kommit....


Mamma hade ny teknik:


* Vanlig body med byxor, denna gången behövde inte kläder dras över huvudet eftersom vi klarat av vikten i onsdags.


* Lunch intagen i normal tid


* Men siestan uteblev!


Vi skulle nämligen få en braskammin och den valde dom att installera just idag! O my God, vi kan inte vila, hur skulle det nu gå?


  

Jag kollar in killarna så allt går rätt till....


- Du där i blåstället....öka....går du inte på accord eller?!


- Hörru du den andra, det sniglar lite, sätt fräs!


Ja som sagt, ingen vila och ro här inte....


Sen bar det iväg till BVC, jag hade inte kommit ner i varv så jag körde på i 190.....


  

- Sätt sprutan här Syster och låt det gå undan, jag har ett jobb därhemma som måste övervakas!!!


Sagt och gjort, jag fick 2 sprutor, en i varje ben, grät knappt något alls..... kom hem fick en alvedon... sen var jag som vanligt...

Go och glad kexchoklad! (ingen feber, nada)


Braskamminen var riggad..........


  

Jag fixade fram en mysig pläd, tog på mysisar och la mig till rätta...

- Come on baby light my fire...


- Amen Wilda, sotaren måste komma och godkänna den först innan vi får elda.


- Va?!! Men det är ju fredag, dags för fredagsmys, kan vi inte rucka på reglerna Morsan....snääääällllaaaaa.....


Tydligen inte..... jag HATAR att vänta..........

Ovido - Quiz & Flashcards