wili

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Wilda - 27 september 2011 05:56

Jag, Mamma & Pappa traskade upp till våra goda vänner Familjen Ring (så spelar vi!) för en liten visit.


Tezz är ju helt klart lättlurad, jag behövde bara blinka med ögonen så ryckte hon upp mig ur vagnen..... he he he


Jag hittade på massor med roliga lekar som hon utförde utan protester!


  

- Nu håller du ett stadigt tag och så skjuter du upp mig som en kanonkula!!!!


- Mera mera, 100 gånger minst alltså.....


Hon pallade typ 89 gånger sen var det något mumlande om att hon fick kramp i armarna (super mesigt!)


- Okei,nu vi kör den här, Flygplansleken, spring runt huset minst 50 gånger och låt det gå undan!!!!


  

Efter varv 37 sa Mamma ifrån:


- Nej Wilda, nu räcker det, jaga inte livet ur Tezz!


(klart som korvspad att Morsan skulle sätta stopp för detta)


Men då kom Conny.....


   

- Du och jag Conny, har jag berättat för dig om kullen bakom ert hus, den kan man springa upp och ner från 200 gånger utan att gräset slits bort.... kom ska jag visa!!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards