wili

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Wilda - 2 september 2011 17:15

Idag har jag haft en underbar fredag, solen strålar, 20 grader, har varit i uterummet och chillat, fått mitt dopträd planterat i en zinkbalja......


Farmor & Farfar kom förbi en runda med en paket till mig! Fast jag inte fyller år, Wilda like!!!!!


Farmor ville verkställa en sak på sin lista.........


  


-Äääähhhuuum  um um, du Farmor, den skulle vara röd....

- Huuuumm , Farmor det var nog inte riktigt så jag menade..

- Alltså det skulle vara en riktig......

 


 

 Jag fejkar till en min så jag inte sårar hennes känslor, bra så?


   Just kidding, det är tanken som räknas! (Eller hur!!!)


                TREVLIG FREDAG TILL ALLA GLADA!!!!

                       (och sånna som behöver bli det)


   



Ovido - Quiz & Flashcards