wili

Alla inlägg den 5 september 2011

Av Wilda - 5 september 2011 12:12

       

 

Av Wilda - 5 september 2011 11:15

Har varit på en Flaningstur. Gröna Pilen har rastat hjulen...


  


Så här ser 3 hjularen ut, fräääääsig så det blänker, flott ska det va!!!!


  


Ankorna var på G, glada att se mig som vanligt, så jag bröt ut i vild sång......


                      (melodi: Då står pojkarna på rad/ Orup)


" Och när Wilda går förbi står Ankorna på rad"

" Dom visslar och ler och kvackar och ber"

" Kom med oss ut ikväll, kom med och få fnatt"

" Hur ska dom nånsin kunna veta att JAG bara älskar MIG"

"Och som om inget hänt, det är MIG Gud har sänt"

" Jag fortsätter gatan fram och rullar hem till MIG"


Fullt öööööös i vagnen, dunka dunka, basgång över hela parken........


Mamma var inte riktigt med på noterna: - Hallå Morsan har du käkat flugsvamp eller?!!  Det svänger ju......


Hon pysslade mest med kameran som vanligt, här kommer lite alster på ovanliga växter och annat!


      


Kolla in: Knopp med dunbolls turban!!!!!!!!


 


-Hallå Strået! Ska du på fest eller?!!!!

- Yes Sir, jag har krusat håret!!! 

 

Vatten, stan är full med vatten............

 

Ovido - Quiz & Flashcards