wili

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Wilda - 16 september 2011 05:53

 

Igår var det fullt upp, först en runda på Maxi för veckans storhandling...jag fullständigt charmar alla pensionärer, dom skrattar och ler åt mitt söta lilla nylle!  Lämnar företräde i snurrdörrarna!


Sen blev det en tur till sångstunden.......


  

Vi var 10 minuter tidigare så jag bänkade mig i en av sofforna och började öva på min basgångs stämma....butter, å nääää...


  

Yo, Wilda is in the house, booom shakalaka......

Morsan och jag diggar fett, har alltid rätt, allt ska va på mitt sätt, lätt som en plätt......


  

A coocaratcha  aaa coocarracha..... Lajbans med maraccas, har inte hittat tekniken än men jag tror jag är på god väg!


Idag ska jag ju då få min spruta, är inte lika taggad men ska föröka bygga upp modet..........see ya!!!!





Ovido - Quiz & Flashcards