wili

Alla inlägg den 22 september 2011

Av Wilda - 22 september 2011 14:54

Hej! Igår var jag med Mamma och hälsade på hos Brorssons (Mammas moster och kusin)......


Dom har ett suuuper gulligt fyrbent gosedjur som kan röra på sig (det gör inte mina, undrar om dom köpt den på Toys R' Us, säkert svindyr och kräver ton med batterier)


  

Dom kallar den Keeper.


När vi skulle fika försökte Keeper hoppa upp i mitt knä.


  

- Hallå sansa dig Lurvet annars kopplar jag ur batterierna...


Han verkade inte fatta så jag skickade ut dammbollen....


  

-He he he, you KEEP out Keeper (passande namn!!!)


Då började värsta presentkalaset! Jag fick en Alfons docka One size fits Wilda


  


Och en kycklinggul badvante att  skrubba skinnet i badbaljan.


  


Och jag som inte fyller år, mitt första år som Bebis har verkligen börjat bra!!!!



Av Wilda - 22 september 2011 00:00

     IDAG ÄR DET DAGS!!!

 


   



Efter många lektioner på sångskolan tog jag modet till mig och åkte iväg på den riktiga Idol uttagningen......


Jag var så sjukt nervös, trodde magen skulle flyga iväg med alla fjärilarna eller ja hum ni vet vad jag menar....


  

Där är dom, den fruktande juryn, skulle jag våga, Baggarna skulle jag fixa, Pelle Svanslös skulle inte bli några problem men den där Bard.......... livrädd för hans skägg!!!!


Sssshhhh...nu är det min tur, jag öppnar dörren och tågar fram och ställer upp framför juryn, nu får det bära eller brista!


  

Juryn från vänster: Pelle, Bard, Laila & Bagge


Imorgon får ni se klippet från min audition!!!!!!



 


Ovido - Quiz & Flashcards