wili

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Wilda - 7 september 2011 06:30

Nu ska jag berätta om makten jag har över mina två Päron, mina kära föräldrar alltså...


Här kommer en bild på dom:


  


Världens knastigaste föräldrar- det har jag!!!!


Så här lägger jag upp min dag och natt:


04.30 Utspottning av napp, börjar kvida- Mamma går upp

             Hon fixar Nan till mig

             När hon kommer in och ska hämta mig har jag av en

             slump somnat  igen,,,,,, he he he


05.30 Pappa stiger upp- då underhåller honom från  

             babysittern- stör när han ska läsa tidningen...

             Han hinner läsa 2 meningar åt gången för jag 

             kör ett himla baloo var 10:e sekund....


Under dagen har Mamma och jag olika aktiviteter beroende på dag, tex: babymassage, babyflyt/sim, mata ankorna, tar en runda på stan, mm.....


Varje dag är vi ute och rullar, jag brukar köra lite olika sånger för att liva upp stämmningen från vagnen....


    

......jag har bott vid en landsväg i hela mitt liiiiiiiv....(ja mitt liv är ju ganska långt, NOT)       .........och sett människor komma o gååååå...       (eller hur, ser inte ett skit från vagnen)


    

.....BIG wheels keep on turning..... proud Wilda keep on burning...... rollin....rollin...rollin in the barnvagn........


I SAID ROOOOOOLLLLIIIIIIINNNNNNNNNNN......Yeah!


Morsan brukar få lugna ner mig, ibland går det vilt till....

Då får jag köra lite mer dämpade barnvänliga sånger...


  

....lilla snigel akta dig, akta dig, akta dig.... lilla snigel akta dig, annars tar jag dig..... (fy för bubblan vad löjligt, det är väl ingen match att ta en snigel, kan t.o.m jag som inte kan krypa än)


19.30 Läggdags......Zzzzz zzzz zzzzz                zzzzzzzzz zzzz


01.30 Utspottning av napp, bara för att jäklas... måste hålla

             Knastarna vid liv.....ha ha ha hi hihi     he hehe


                                  Sen börjar dagen om!

             

Ovido - Quiz & Flashcards