wili

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Wilda - 9 september 2011 12:00

Min Mamma har ont i ryggen (vekling!) säger att hon inte kan bära mig under längre perioder (trams!)

 

Hon vet väl att det är en ära och heder att ens få lov att ha mig i sin famn- jag väljer noga ut vet som skall kånka på mig.


Ska lite ryggont sätta stop för detta, VA!!!????


Hon har fixat nån slags svart rulle som hon tydligen har när hon sitter ner......


  


Den är SKITROLIG.... man kan kela och prata ut om viktiga grejor..... - Du och jag Rullen!


    


Man kan låtsas att det är en boxkudde. - Come on Kuddis, show me what you got!!!!! 


  


Eller så kan man jonglera med den på fötterna. - HEPP!!!!


  


- WILDA, DET ÄR INGEN LEKSAK!!!!!!!


-Jaha då var det slut på det roliga......det är konstigt......det är ju inte precis någon ömtålig grej........


...........får väl ta en titt bland kristallglasen istället... he he

Ovido - Quiz & Flashcards